четвъртък, 6 януари 2011 г.

Двусмислени думи изречени днес от Junsu объркаха много от феновете


Днес Kim Junsu учуди много от феновете си като написа някои неща в своя туитър.Мнозина смятат,че думите му са насочени именно към Yunho.А ето и някои от нещата,които той написа."До сега продължавах да вярвам,че това не е истина,вярвах,че това е врагът на всички нас,петимата,но предполагам не е бил врагът на всички ни.Да видя как изразяваш благодарността си към някого,когото е бил наш общ враг,това ме кара да се чудя...явно много неща са се случили във времето,в което сме били разделени.Това е толкова уморително."
Той продължи"Опитвам се да мисля,чувам и виждам само хубавите неща,но е много трудно.Дори и да сме разделени,ти знаеш,че това не е правилно,нали.Ние мислим по същия начин.Защо го правите."
Феновете смятат,че всичко това е може би заради речта на Yunho свързана с новия албум,в която той благодари и на SM Entertainment като добави още: " Напоследък, чакахте дълго време,нали? Нашата Касиопея!Аз съм наистина благодарен,че чакахте толкова време да се завърнем...Всички нека се хванем за ръце здраво и да се изкачим заедно? Толкова съм благодарен и последно Changmin ти знаеш,въпреки че не го казвам,нали? Обичам те! Зареждам се с толкова сила,когато си около мен.Трябва ли да им покажем колко много пораснахме?Добре. Второто завръщане на TVXQ започва сега!"
Относно тези негови думи бяха любопитни и репортерите,които на днешната пресконференция го попитаха "Какви чувства и намерения е имал,пишейки тези неща?"  Park Yoochun  също изрази учудването си питайки го: "Аз също съм любопитен защо написа това? " Но Junsu просто се усмихна и каза:" Трябва да вървя" и стана от мястото си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар